söndag 23 oktober 2011

Söndag

Har ni också söndagar då man känner sig som världens virvelvind och skulle kunna göra om hela lägenheten? Idag är jag sån:) så därför har jag gett
Mig på garderoben! Har nu insett att shorts, linnen och små tunikor inte får bosätta sig i garderoben vintertid utan får istället gå i ide i lådor.
Det är märkligt hur en garderob kan gå från vita, ljusa pastellfärger till mörka gråa bruna och svarta färger istället haha.
Dessutom känner jag att jag skulle kunna skänka bort hundratals plagg idag så nu ryker halva garderoben! Man får passa på när man kan:)
Jag har annars väldigt svårt att skiljas från kläder, man har ju faktiskt minnen till varje plagg man äger :)
Som Mötley Crüe linnet tex, Sweden Rock 2011:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!