måndag 4 april 2011

Budapest del 1

Då kommer här ett Bild regn med bilder från Budapest, Detta är bara från första dagen, Fredagen, ska ge mig på en del 2 lite senare i eftermiddag tänkte jag :)

Enjoy!


Jag och Johan precis innan vi skulle köra!
Förkrök på flyplatsen för att stilla nerverna, synd bara att 5 cl sprit kostade 85 kr...
Skål Pappsen!
Skål!
På flygplanet. jag Johan och lucce roade oss med namnleken som gick.. sisådär ;)
Jag och Johan gör det vi gör bäst tillsammans, löjlar oss...


Efter incheckning bar det genast av på en liten promenad in mot stan och maaaaat!


Budapest hade tjuvstartat våren
En av broarna från Buda till Best, Vi bodde på Buda
Lilla kullen vi bestämde oss för att bestiga morgonen efter.








Lucce gillade åldersgränsen..
leveande Musik till Middagen..
bara familjen hansson blir så glada över en sån här fotovägg att vi studsar upp och ner och får Kines-turister att stanna och ta kort.. Vilket kanske inte är så svårt..


rebecca hittade ragg..
Såna här fina byggnader fanns det i varje hörn..
spöööök-johan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!