måndag 4 april 2011

God dag läsare!


Visst är det skönt med Sol och visst gör det att hela vardagen blir liite bättre. Speciellt på kvällarna. Innan när jag stängde vid klockan 18 så kände jag mig stressad över att komma hem eftersom det var så mörkt. nu när jag stängt är det ljust 2 timmar till, då är det lättare att ta sig en promenad efter maten :)

Idag är jag ledig, som vanligt på måndagar. så idag ska jag och Lovisa inviga Årets Tennis! Beach 2011 here we come. Och vi kommer vara hetast! Ni fattar inte träningsvärken som tennis ger...



Idag ska jag ringa ett samtal. Efter det har jag bestämt att jag måste bestämma mig. Nu får det vara nog med funderandet och frågorna. Måste kunna sova ordentligt inatt...

Ställer man inte dom får man inga svar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!