söndag 3 april 2011

The Hills: Hollywood ending

Jag älskar The Hills. Och det vet ni och det behöver vi inte förklara igen :)

Men idag när jag slog på MTV visade dom ett program som hetter The Hills A Hollywood Ending som var en live-show där dom visade klipp från serien och intervjuade Lauren,kirsten, Audrina, Brody, JustinBobby, Holly och stephanie. Och det var faktiskt ett avsnitt jag aldrig sett. Lite spännande. Annars har jag sett dom 102 andra avsnitten både 2..och 3..... gånger ;)


Jag har sagt det förut men jag säger det igen. Hon är världens vackraste! Och det tror jag hon är för att hon är så naturlig;) och jag längtar sååå mycket till jag har långt hår igen. Det är sviiinsnyggt med hästsvans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!