torsdag 10 mars 2011

Viktoria Milan






  • 100% anonymt och konfidentiellt
  • Tusentals gifta som söker en affär
  • Bara webbflirt? En affär? Du sätter gränerna!
  • Äkta medlemmar, äkta profiler!

Haha detta är så sjukt. Men det värsta är att jag tror folk har längtat och letat efter sånt här. Jag tror huuuur många som helst kommer gå med i det här och tycker det är en kanon idè. Snacka om att dom kommer tjäna cash.

Jag själv tycker väl att det är förjävligt, men jag är fortfarande inte förvånad. Vad tycker ni?

"Oh Ken! How could you?"

2 kommentarer:

  1. Hur kan det ens starta en sån här sajt? VILKEN SKIT! tyvärr är det nog så att det är många som använder denna:((

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig. allt för att tjäna pengar såklart, helt sjukt!

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!