torsdag 10 mars 2011

Echinagard



En anonym undrade vad det var för mirakelmedicin jag skrev om igår och då måste jag ju såklart dela med mig av den!
så Här har vi min mirakelmedicin! den var ju inte från tyskland som jag sa, jag ljög lite. Men den är grym ändå!
Tyvärr är den inte speciellt god och eftersom det är sugtabletter så känner man av smaken ett tag. Men om man vet vad den gör för en så står man lätt ut :)
Första dagen får man käka upp till 7 stycke!
Tabletterna innehåller saft från en blomma som heter röd solhatt. Och jag tror stenhårt på att kroppen mår bästa av naturliga mediciner!
Tyvärr är den ganska dyr, 150 kr och man äter oftast upp dom vid en förkylning. Men 150 spänn för att slipa en förkylning kan det ju vara värt? ;)


"Echinagard är det enda naturläkemedlet innehållande röd solhatt som kliniskt bevisat påvisar att förkylning bryter ut mindre ofta samt att förkylningens längd förkortas"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!