söndag 9 januari 2011

30 Seconds To Mars - Kings and Queens


Jag säger som Linus-Ida..
Helvetes Maskinen!
(Crosstrainern)
Men idag lyckades jag trampa på i en timme utan att stanna, brukar köra en 30-40 minuter men idag bara flög tiden bort. grymt skönt.
Men Det tackar jag musiken för, utan den hade jag inte pallat.
Den ger sånt jädra push!
och här är min grymma musiklista som jag kör på:


  • All my life - Foo fighters

  • Becoming insane - Infected mushroom

  • I Wish - Infected mushroom

  • Everlong - Foo fighters

  • Det snurrar i min skalle - Familjen

  • Deer dance - System of a down

  • Miami 2 ibiza - Swedish House maffia

  • My Plague - Slipknot

  • Kings And Queens 30 seconds to mars

  • Beautiful Day - U2

  • Love the way you lie part 2 - Rihanna
    Och den bästa av dom alla är den nedanför, 30 seconds to mars, så underskattade! Dom är fruktansvärt bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!