fredag 7 januari 2011

Nyårslöfte

Hade från början inte tänkt att ha något nyårslöfte då jag vet att jag inte kommer att hålla de.
Men med det här löftet ska det bli ändring.
Jag tänker nämligen ha som nyårslöfte att åka till Malmö oftare!
Jag har för tok många nära och kära i malmö för att INTE åka dit.
För det första bor min kära syster där, jag har Emelie och Rasmus, Eva och Kristoffer, Henke och Malin och söta Mange, Och idag flyttar också Frida och Edvin dit som jag kommer sakna grymt mycket!
Jag skulle behöva en hel vecka i Malmö och flytta runt mellan alla jag känner :)
Jag menar, Malmö ligger inte långt här ifrån och jag skulle nog till och med våga ge mig på en bilresa på egen hand dit..
För tågen tar nästan 2.5 h härifrån vilket känns för jävligt men det är de ju såklart värt!
Men löftet kommer inte att infinna sig innan snön har försvunnit, det vilar ju en förbannelse över denna jäkla station.....

2 kommentarer:

  1. Ja! Du måste åka hit. Och Matilda... det går att ta sig hit även om det ligger snö på marken. I promis!
    Komsi komsi komsi!!
    Saknar dig också. Var ju sjukt längesen jag fick kramas med dig :(

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!