söndag 9 januari 2011

Har haft Rebecca på besök, kanonmysigt! Tog lite bilder som jag tänkte jag skulle lägga upp men datorn vill ingenting. Och absolut inte föra över bilder, lite tråkigt :/
Tvn är också jätte seg så jag antar att de är Com hems fel alltihopa, och de värsta är att det här inte är första gången vårt internet krånglar, så fort jag kan ska jag byta bort den här skiten...

Jaja, nu blir det snart sängen för denna veckan blir en hård vecka kan jag lova, mycket jobb och mycket som ska fixas, behöver min skönhetssömn känner jag...

1 kommentar:

  1. Hej,

    Låter inte bra att varken tv eller internet fungerar som det ska. Är det problem med båda tjänsterna rekommenderar jag dig att ringa vår Kundservice på 0771 - 55 00 00 och göra en felanmälan om du inte redan gjort det.

    Du kan även prova att starta om modemet till datorn för att se om det hjälper mot internetproblemen.

    Hälsningar,
    Ola Eriksson
    ansvarig sociala medier
    Com Hem

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!