söndag 1 november 2009

Biolage, Matrix


Även fast man är frisör, så betyder inte det att man har världens bästa hår. som jag tex har väldigt poröst och yvigt hår. Det ser nästan ut som om jag våfflat mitt hår (som mamma alltid gjorde när man var liten innan man skulle på kalas....) och sen kammat igenom det. Men sedan ett tag tillbaka har jag användt Biolages shampoo och balsam i serien smoothing. och mtt hår blir såååå lent och mjukt, till och med löshåret känns riktigt bra. Biolage använder sig av mycket naturliga ingredienser och finns i många serie just för att reparera olika hår. Om man tex har blekt, färgat, skadat eller torrt hår av någon anledning så finns de något för alla, enligt mig är dom väldigt dryga och de krävs inte mycket även om man har långt/tjockt hår. Ligger bra i pris med eftersom det är riktigt bra kvalité. Tips från mig till dig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!