söndag 1 november 2009

JAG VET-


Jag vet att jag är sämst på att uppdatera, men just nu har jag lite av en bloggotrka och tycker inte att de finns så spec mkt att skriva om, och då tycker jag det är bäst att inte skriva massa onödigt hittepå bara för att;)

i helgen blev de malmöresa men därifrån har jag inga kort för det var inte så uppskattat och idag har jag och johan varit på östra stranden och gått, synd man missade mobilen hemma för där hade jag kunnat ta lite bilder och skriva om istället för att skriva om min bloggtorka...

Men de kommer att komma tillbaka de vet jag, dessutom har jag 7 katter och en man att ta hand om, och de är inte de enklaste...

Nu ska jag hoppa i badet och förhoppningsvis får jag med mig sudden för han luktar baaaaaaaaaaaaajs. imorn är det klipp klipp som gäller för suddan, mohahaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!