måndag 2 november 2009

avskrivning ja tack.

Jag måste säga att jag tycker att jag är ganska lugn och sansad i de flesta situationer och är inte spec konflikträdd men jag ser helst att de inte blir konflikter. Men när någonting är orättvist och helt byggt på fel fakta. Då jävlar!
Jag ska försöka att inte avslöja för mycket, och spec inte nämna några namn. Men jag måste skriva av mig för nu är jag trött på det här löjliga beteendet! spec när man är så pass gammal. Jag själv är 21 år och du är? 150? och ídag kom jag fram till att jag är ca 150 ggr mognare och mer vuxen. När folk anklagar en och påstår saker som inte är sant blir jag irriterad, och när det sedan fortsätter, då pallar jag inte mer! har folk inget annat för sig? har man inget eget liv att sköta? har man de så tråkigt att man måste springa och leta för att hitta fel för att sedan ha något att klaga om som då förgyller ens vardag. Jag blir så trött! Men nu har jag iaf bevis. Men inte fan hjälper de när folk inte vågar möta en öga mot öga. Hade detta varit något år sedan hade jag inte vågat göra något. Men idag tar jag upp något direkt när jag känner att de är fel, och jag tar det med den personen det gäller! inget annat. Jag skriver defenitivt inga satans lappar, men hur lätt är det att reda ut saker och ting när man inte ens vågar öppna dörren? har man redan då insett själv att man gjort fel eller? Jävligt fegt!
förlåt för att jag svär men om jag ska få ur detta ur mig så måste jag ta i från tårna.
Det är både förbannat kul men samtidigt fruktansvärt irriterande att jag nu har bevis som motsäger allt de du/ni sagt, så nu är det bara att lägga av! Skaffa ett liv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!