Jag är så nöjd med
Mitt köp idag! Det gav mig en speciell känsla, att jag fick köpa något tekniskt, något som jag kan diskutera fram och tillbaka med brorsan, något som Johan och hans polare kommer låna på förfester. Jag kan gå till tv-spels avdelningen och kika på nya roliga spel:) det är svårt att förklara, men jag känner mig lite som när jag var liten:) och när jag var liten var jag väl så mycket pojkflicka man kan bli. Och idag kände jag mig härligt grabbig igen när jag fick spela tv-spel hela söndagen som man gjorde på nintendot 64 när man var liten:) Donkey Kong och Mario;) Nostalgi tror jag det kallas;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!