Söndagar mina blogg-ledigar dagar :) och det enda jag gör är att knalla runt i mjukisbrallor, så de finns liksom inte så mycket att skriva om:)
Efter 4h Wii spelande tittar jag nu på TV4 filmen P.S I Love You.
En av dom absolut värsta/bästa filmerna jag vet. Såg den med sis första gången och jag minns att vi lipade och skrattade om varannat, den är så fin! Men samtidigt så hemsk som livet kan vara. Men såna här filmer påminner en lite om vad man har, och hur glad man ska vara för de! Det är precis en sån här film jag behöver. Ska lipa sönder i soffan nu! Skitskönt ju;) ni borde testa!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!