Kom hem och upptäckte att Johan inte var hemma utan spelade korpen fotboll med jobbet ute på halmia Vallen i fyllinge. Så istället för att sitta och vänta på att han skulle komma hem tog jag på mig kläderna och gick dit:)
Rätt skönt väder att gå i, tyvärr började skorna skava så sista 100 meterna blev barfota ;)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!