onsdag 11 maj 2011

Jag vet jag är lite gnällig nu förtiden, men alltså... Kan inte Elin Kling se normal och glad ut på ett  enda kort? Måste hon alltid ha munnen öppen?? Och ha en blick som ser ut som att hon haft knark-marathon dom senaste dagarna , och alla dessa poser i alla kringelikrok ställningar? Nej jag förstår mig inte på mode-människor.. Ska de här inspirera folk? Testa stå normalt rakt upp och le kanske? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!