tisdag 13 december 2011

Johan tittar på skräckis men jag vågar inte haha.
Det är en sån där riktig smygar film där personen går runt halva filmen och man hör hur musiken tystnar och man bara väntar på att de ska smälla till och att man ska bli skit rädd! Och man blir lika rädd varje gång...

Jaha.. annars då?
Mycket jobb nu, tycker jag är på jobbet hela tiden. Men det gör inget för där trivs jag så himla bra och jag får träffa trevliga människor varje dag!
och snart är det ju jul.. 11 dagar kvar, Helt sjukt egentligen. Noll julkänsla här. Men när jag sätter foten innan för farmor och farars dörröppning och känner köttbulle-doften så vet jag att pang! Så kommer julkänslan. Ingen panik här inte!
Och idag är det Lucia..
har dock inte sett en endaste Lucia.
Skillnad var de för ett par år sen när jag var med i Älmhults lucia och tågade runt på varannat företag i Älmhult. Men mysigt var det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!