tisdag 13 december 2011

Grrr!!

Åh jag blir såå irriterad!
Var inne på en hemsida och skulle beställa en julklapp till syrran. Och allt går fin fint fram till sista sidan där man får bestämma leverans-sätt. Det enda är vanlig leverans 14-26 dagar. Och det andra är express-leverans som lovar att paketet kommer fram innan Jul. Vilket är kanon! Men då får man lägga till 200 spänn för att vara garanterad att de kommer innan jul. 200 spänn?Man brukar få lägga till 29 kr eller liknande. Men 200!?
Och det värsta är att på deras första sida står det med stor text " Handla nu, garanterad leverans innan julafton" Okej dom ljuger inte, men att inte skriva att det kostar extra är fusk!

Så nu tänker jag inte beställa från den sidan. Och problemet är att jag inte kan skriva sidan här för då avslöjar jag presenten som jag ska försöka hitta ändå. Men efter jul... då jäklar. Dålig sida ska dålig reklam ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!