söndag 4 december 2011

Helgen som var..

Är fortfarande inte helt 100% frisk. och det är röv. Jag hatar verkligen att vara förkyld, ha ont i halsen och öronen. Man känner sig som en zombie för att man inte hör ordentligt och näsan bara rinner och rinner eller nyser 20 ggr om. 
Men jag åkte en liten runda till Julfesten igår, den var jätte mysigt. Tog en del bilder med som jag ska lägga upp när jag orkar. Det var ganska skönt att komma ut bland folk igår men det var också jävligt skönt att lägga sig i en stor varm säng.

Imorn är jag ledig, ska till doktorn och resten av dagen bara vila vila vila. Så att jag kan Jobba jobba jobba resten av veckan, kan ju inte lämna mina kära kollegor i butiken allt för länge med BCF ( butikschef-fritt..) 
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!