onsdag 5 oktober 2011

Ordning och reda pengar på.. fredag?

 Jag är halvpedant. Jag är liksom bara pedant om saker som jag vill ska vara i ordning.
Typ min garderob, det är ett måste annars hittar jag inget!
Så idag blev det lite rensning av sommarkläder, och omhäng.
Allt ska ha sin speciella plats, Antingen en galge, på hyllor eller i lådor! Galgarna hänger i färgordning. Skor delar jag också in i vad det är för skor. Festskor, stövlar, träning, sommar, vinter eller vardag.
 Då är det lättare att hålla ordning!
Och Alla ska ha varsin låda!

  •  Underkläder
  • strumpor
  • leggings
  • sovkläder
  • baslinnen
  • bas t-shirtar
  • Myskläder
  • Träningskläder


 Men jag är inte lika galen som Mikaela Forni. Hon hänger sina underklädesset matchande på galgar......
Men jag älskar henne ändå.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!