måndag 15 augusti 2011

I´m Alive!



Ja jag lever, och det gör också bloggen. Men som med allt annat behöver man paus. och Jag har haft semester och körde bloggpaus samtidigt.
Men lite inlägg har här dykt upp lite då och då!
jag är ledig denna vecka också och börjar onsdag nästa vecka. Så de finns fortfarande ledighet att njuta av!
Sitter och funderar på en ny blogg sida, alltså byta från blogspot till något annat. Tyvärr är bloggspot lite dåligt. tar lång tid att ladda upp bilder, bilderna har dessutom dålig kvalite, utbudet av utseende är inte mycket att ha tyvärr. Så jag ska kika runt lite och se, kanske blir wordpress eller myshowroom. Blogg hatar jag. men jag lovar att säga till i tid om det byts adress:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!