måndag 15 augusti 2011

Hotel Tylösand Spa



Den 4 september är det dags! Jag och min kära kollegor ska på SPA!!!
Vi drar till Tylösand för en riktigt underbar dag kan jag tänka mig.
Förutom att bara mingla runt på Spat, där det finns massa olika pooler, bastu, soldäck, restaurang ochavkopplingsrum, ska jag göra följande behandlingar:

TOPP TILL TÅ - 50 MINUTER *
Den optimala topp till tå-behandlingen! Behandlingen
inleds med en avslappnande ryggmassage,
som följs av en lätt ansiktsbehandling. Medan
ansiktsmasken verkar får du en mjuk massage över
mage, armar och ben. En härligt avslappnande och
väldoftande behandling, där känslan av nyvunnen
kraft och energi infinner sig.


AROMAMASSAGE– 45 MINUTER *
Njut av en mjuk och behagligt avslappnande massage av kropp, ansikte och hårbotten med väldoftande
olja. Behandlingen passar dig som tycker om en mjuk och skön massage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!