måndag 25 april 2011

Rebecca 25

I Torsdags for jag och Johan till Älmhult och På Fredag firade syster min som fyllt 25! Jag fick ätnligen avslöja att presenten blev Rihanna i Okt och innan dess ska vi äta på någon mysig restaurang och dricka viiin. Det roliga är att även om hela familjen var med på presenten är det bara jag som får vara med och uppleva den :)


På kvällen kom Famrof och Farfar och Morfar och åt och drack gott! Jag skulle egentligen vidare till speak men jag börjar nog bli gammal.. kände mig för trött så jag orkade inte haha!


Här kommer iaf ett litet bildregn!


Solen Lyste i Älmhult!
Födelsedagsbarnet!







Vi grillade massa god mat på olika spett. Mumma!

Ja, jag har lite svårt för att vara allvarlig på kort ;)


Rebecca fick en stor låda full emd papper, och i pappren låg en jätte fin gammal porslinsservis!


Mys Altanen


Syskonen Snygg.

3 st Hanssons;)






Fina Farmor och Farfar!



Till efterrätt fick vi god Pannacotta ( tror jag) Och eftersom jag inte äter rött fick jag en specialare med Choklaaaaad! Hur gått som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!