måndag 25 april 2011

Jc på Grand Samarkand På G!









Inte världens mest smikrande bild på mig men detta var de enda kortet jag var med på :)



Dessa grabbarna hängde jag med hela veckan plus men chef/sambo Sandra såklart!

Vi har jobbat som tokar och inte gjort mycket mer än det.

Jobba äta sova.

Japp så har det sett ut. Men det har varit roligt. Och imorn ska jag dit igen och då ska Johanna med och en massa chefer som ska vara med på invigningen på torsdag. Tror det kommer bli gryyyymt!

Hoppas jag ser många bekanta ansikten där.
Jay och Minna ( höhö..) från idol kommer dessutom ;)

Här får ni en liten smygbild på JC. Har massa bilder man jag vill ju inte vara den som läcker ;)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!