onsdag 16 mars 2011

Bilddagboken!

Älskar att gå in på min gamla bilddagbok lite då och då och kolla igenom alla gamla kort man inte har kvar på datorn. Här ovanför har vi då min söta pappa, haha1 hade en sån rolig funktion på min förra mobil minns jag.
Är det konstigt att man saknar denna söta sak?
Sudden kände sig hemma ganska snabbt hemma hos oss haha
Jag och Johan första året i Halmstad!
Jag och lilla söta skrållan när hon var nyinflyttad, hon är dock inte mycket större nu :)
Super 4! Vi satt som fastklistrade i varann förut. Hängde varje dag och hade askul! Det har vi nu med när vi väl ses och får ihop alla :)
En av mina Outfits för ett tag sen haha!
Jag och Lucce! Så små och söta är vi :)
Jag och Markus körde den gamla spänn-posen ;)
Precis efter vi hämtat skrållan, hon kröp upp på min axel och släppte inte taget. Nu för tiden är detta det ända sättet man kan hålla skrållan på. Hon känner sig nog ganska trygg på det sättet förmodligen :)
Jag expreminterade hej vilt med mitt hår på den tiden, Ena veckan lugg och långt mörkt hår, andra veckan kort blond page. Förändring förnöjer!
Smygfotade en kille på McDonalds som jag inte kunde sluta stirra på. Det måste vara min lillebrors tvillingbror. Så sjukligt lika i både utseende och sätt att röra sig på. han tyckte nog jag var himla konstig. Jag upptäckte senare att dom absolut inte kunde vara släkt då han beställde en sallad.
Min Kära Ozzy som jag fick av Johan när vi flyttade till halmstad och jag inte fick något jobb och han inte gjorde annat än jobba och tränade. Så jag hade lite sällskap, Världens bästa sällskap ska ni veta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!