onsdag 16 mars 2011

06:30

Inte okej att vakna 06:30 av en mardröm! Speciellt inte när Man har sovmorgon. För nu kommer jag aldrig att somna om! Det var jag och Mark Wahlberg som sprang runt här i världen med vårt barn och försökte komma undan människor som blivit drabbade av virus som gjorde att dom ville käka upp oss. Det är nog min värsta mardröm att de ska hända på riktigt. Och vissa av dom kunde "spela" normala men sen ville dom ändå äta upp en. Det slutade med att dom tog vår unge och hon blev likadan.


Och jag har så Svårt för att få in i huvudet att de bara var en dröm! Usch tvi och blä!
Jag tittar på mycket skräckfilmer men när de kommer en om "zombies" säger jag nej direkt. Jag vet att jag bara skulle ångra mig.
Dessutom märker jag att Min kära grannes radio är på, på riktigt hög volym. Ska jag gå och ringa på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!