tisdag 22 februari 2011

:( jag försökte skicka iväg ett blogg inlägg lite snabbt som var piggt och glatt. Men om sanningen ska fram blir jag alltid cp-deppig när jag har haft besök och dom åkt hem, spec familjen. De påminner mig om hur långt borta dom bor och hur mycket jag saknar dom, och jag börjar alltid undra om det är värt att bo så långt ifrån med tanke på allt man missar? Men samtidigt försöker jag tänka att jag hade aldrig uppskattat min familj så här mycket om jag aldrig flyttat, för det gjorde jag aldrig när jag bodde hemma... Och jag vet att jag inte kommer bo i Halmstad för alltid så när jag väl flyttar hem igen tar jag och Lucas igen alla film kvällar med chipsfrossa och tv-spels marathon med skrik och panik!

Nej här kan jag inte sitta och lipa, nu blir det upp på crosstrainern med hög musik och tankarna på annat! För jag vet att jag blir glad imorn igen! Och imorn ska jag dessutom fixa outfits till modevisningen.. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!