tisdag 22 februari 2011

Kort T-shirt!

Ändå sen vår rea slutade har vi fyllt på med balla vår-nyheter och en tydlig trend är korta, men ack så breda toppar. Oftast T-shirtar i glada färger! Och Linnen med balla tryck.
Alla som är inne och provar tycker det är snyggt men vet inte hur dom ska använda det, dom flesta vill ju inte ha det som på bilden ovan med magen bar ( dessutom inte i feb) men det behöver man inte! Jag kör på antingen Baslinne under eller en vanlig T-shirt, med linne blir det lite mer figurvänligt och med t-shirt blir det litte mer lager på lager känsla. Man kan till och med köra den ovanför en tunika och man vill ha Leggings.
Fint är det i alla fall, och ett skönt och billigt Mode ;)

Och när mamma var med idag skämde hon såklart bort mig lite, så denna fina tröjan fick jag med mig hem, precis en sån t-shirt jag snackar om, kort men bred. En Guns´N´roses tröja från Från H&M divided, i en sån där perfekt grå nyans.
Tack Mami!
Jag kör nästan alltid på 1 eller 2 storlekar för stort när jag handlar på H&M, dels för att deras storlekar är pytteminismå ( Åtminstone på divided) Och dels för att dom har en tendens till att krympa..
Kommer bli skitsnygg till svart linne, Leggings och boots+ massa halsband!

Man kan också köra den korta t-shirten med Hög midja, då försvinner magen !

Snygga linnen med tryck ( finns i enfärgat också) från JC!
Små söta vår-favboriter från Gina Tricot!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!