torsdag 17 februari 2011

Idag har de inte blivit mycket roligt bloggande, och jag som trots allt varit ledig....
Men jag satt med företaget från frukost till efter 3.. Men jag har nog fått ett hyfsat resultat nu:) räknat om flera gånger.. Åhh. Blev lite träning dessutom, en seg sådan dock, jag kommer aldrig riktigt igång på dagarna när jag är ledig. Hittade en övning på Internet hur man bäst tränar insida lår, kändes som fasen i ljumskarna, ska lägg upp den här imorn!
Har legat i badet med lite sex and The city,
Jag älskar att bada badkar!

Imorn bli de jobb 12-17, mina härliga fredagar:) och efter det middag hos Sandra!
Nu bli det soff-mys!

1 kommentar:

  1. vad duktig du är , du kanske skulle bli revisor.........oxå ;)

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!