onsdag 5 januari 2011

Old school tattoo

snart ska jag in till stan och möta upp kära emilia och mysa lite med henne, har itne träffat henne sen långt innan jul. Bättre var de förr när vi jobbade tillsammans och fick mysa varje dag vare sig vi ville eller inte :)

Kom på att jag nog aldrig lagt upp en ordentlig bild på min tatuering på armen. Det är den största och en av dom mest personliga jag har. Det står mom and dad i hjärtat sen har jag ett L och ett R för mina kära syskon:) mamma är inte världens största fan av tatueringar men den här kunde hon inte annat än att tycka om:)
Dessutom har jag en speciell kärlek till dödskallar och bär alltid en eller fler på mig varje dag, om de så är i kläder, smycken eller som nu tatuering. Men jag gillar dom söta bäst, inte dödskallar som ser ut som monster precis, utan söta som min i rosetten!
Noter finns där också eftersom jag älskar musik, all sorts Musik! Man kan inte leva utan den.
Får se om jag bygger vidare på den eller om jag har den som den är. Från början tänkte jag ha med en sax och kam också för min passion till frisöryrket och allt var de innebär. Men det får jag vänta med ett tag till.



På vintern glömmer man nästan ( nästan) bort
sina tatueringar efter som dom knappt syns då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!