onsdag 5 januari 2011

Leopard it Is!

grr...
Leopard mönster har väl funnits i alla dess år. Och först och främst har man kopplat det, i alla fall jag, till gamla damer och avdankade hollywood fruar. Men mer och mer börjar man nu läsa att modebloggare tar fram leopard-mönstret som en ny mode-hitt. Och svag som jag är faller jag ju för trycket och har nu införskaffat mig ett par leopard jeans! ( att dom bara kostar endast 150 kr på vår grymma super Rea, och att det faktiskt är ett par jeans har inget med saken att göra.....)
Mina jeans är väldigt leggings liknande så jag kommer antagligen använda dom som det, med långa linnan eller oversize t-shirtar ;) men ändå ganska schysst med bakfickor om man vill ha en kort topp. HATAR folk som använder leggings utan bakfickor som jeans, Cover Your Ass Motherfukka.
Dessutom är dom inte sådär super gul/ svarta utan ganska dassiga i färgen, lite mer Beige/svarta. Vilket gör dem lite lättare att använda.
Hur snyggt kommer de inte bli med dessa i sommar tillsammans med ballerina, och ett enkelt slappt svart linne?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!