torsdag 20 januari 2011

Hemmkväll vs Träning

VS


Idag har jag absolut ingen enerig kvar. Vill egentligen ställa mig på crosstrinern och köra järnet i en timme. Jag har ju nu lärt mig att det är riktigt skönt efteråt. Men jag Har verkligen ingen energi idag! har haft fullt upp på jobbet hela dagen och inte ens på lunchen kändes de som man kunde slappna av en stund.
Och att man vet hur mycket de finns kvar att göra på jobbet blir inte bättre. Vill hinna ikapp !
Men jag älskar mitt jobb så jag ska inte klaga, ibland är man bara mindre pepp!
Så idag vinner hemmakväll-påsen ( tror Issa har lagt en förbannelse över mig)
Men imorn börjar jag inte för än 12:00 och ska bara till banken vid 11:00 så en timme cross innan dess ska vi nog fasen få till!
Nu blir det duschen och sen nana kudden!
Ps. Issa-inlägget från igår lästes av 96 av Isssas vänner från face! inte dåligt de! D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!