måndag 31 januari 2011

Bowling it is!

I helgen var det då dags för den stora revanch mathcnen i bowling.. som tyvärr inte riktigt gick som jag kanske planerat...
Uppladdning med käk på Idas, god mat blandades med Psykningar.
Jens Tar sats!

Det började hyfsat för mig och Lovisa...
Gänget minus Mange fotograf och Andre bowlingmästarn.
vid klockan 21:00 Övergick bowlingen till grym disco-bowling, med lite dåligt ljus enligt mig ( en av många anledningar till att mantchen gick som den gick..)

Spacade Bowlingbilder ;)




Som ni märker är inte Mange jätte sugen på att vara med på kort ;)

Här ser ni då bilden av två förlorare.. ( Det är inte jag som är blek, det är Lovisa som varit i Thailand och fuskat)

Här ser ni då straffet.. En brännmanet, och för er som inte vet vad det är så är det Vodka blandat med Tabasco, och inte så lite heller. Bartendern frågade om vi ville ha en 4:a eller 6:a men det slutade med en 9:a!

Här ser ni då ställningen efter en brännmanet..
Och här ser ni då minen efter en brännmanet..
Vet faktiskt inte varför det gick så dåligt denna gången, sist vann jag faktiskt allt och den här gången kom jag näst sist, Andre som var sämst sist vann denna gången.. helt uppochner och bakochfram, men det kommer fler chanser och så jäklar!


Resten av kvällen spenderades på Moon, helt okej kväll. Blev Lite häng i sofforna och Lite dans!


såna här bilder diggar jag! random-pic vid automaten någon gång melllan 01:30-02:00 för att ta ut pengar till den efterlängtade kycklingrullen.
Tack för en grym kväll!!
Än en gång lyckas jag inte fåna mange på bild, men en dag, då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!