onsdag 8 december 2010

påmind av skatteverket


( ja jag är nyvaken )

Dolt nummer ringer. Ulla svarar och säger att hon är från skatteverket, Hon ringer och bekräftar att mitt företag nu ligger vilande. Ulla vill inget ont, bara infomera. Men ändå gör det mig ledsen och påmind om mitt söta lilla underbara företag som jag kämpade med i över ett år. Man blir både förbannad och ledsen när man tänker på de. Men som sagt! Det ligger vilande, en vacker dag ska jag ta upp de igen, och den vackra dagen är banne mig inte lågnt borta kan jag lova! Det är sånt här som gör att man blir peppad till att fortsätta kämpa tror jag. Vill man verkligen något så kan man banne mig göra de!

Är Ledig idag, så då passar jag på att fixa söta elviras hår, har redan funderat ut 5 olika recept haha, men får låta henne själv välja kanske ;) de kliar rätt så bra i fingrarna nu, vill bara klippa klippa klippa!
ska ta före och efter bilder sen tänkte jag ;) Extreme hair makeover!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!