torsdag 2 december 2010

Isabell Lindmark

Ni vet väl att jag har en idol?
Jo men visst, Issabell Lindmark heter hon, och som bevis på att jag är hennes största fan gör jag nu ett fint kollage med mina favvisbilder på henne! enjoy!









min topp 5 lista på varför issa är min idol.

  1. Hon kan prata Norrlänska
  2. Hon är lika snygg i blont som i brunt
  3. Hon har haft mjukisbyxor lika många gånger i skolan som jag, vilket är mååånga
  4. Hon har gett mig dom flesta och dom bästa smeknamnen (Mackan, Makrillen, el maco, för att nämna några få)
  5. Men de bästa av de bästa är att hon alltid kan få mig att skratta, hon behöver inte ens skämta, de räcker med att hon skrattar själv !

1 kommentar:

  1. Meeeeeen söta söta underbara du!! Gulle dig!! Fan vad jag saknar dig!!! Och bara så att du vet... DU ÄR MIN IDOOOL!! <3 / Issabullen

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!