torsdag 2 december 2010

För ett par år sen, tror de var 2, så frågade Fanni ahlqvist mig om jag ville ställa upp som göra-om modell när hon gick frisörskola, jag tvekade inte en sekund! Översta bilden är såklart före bilden, jäkla långt hår hade jag, men ack så slitet och sneklippt! ( jag klippte mig själv
På den tiden) så vi fick ta en bit på längden, sen fixade hon urtjusiga slingor med lite mörkare underhår. Vi gick också till mitt dåvarande jobb Tippy och testade ut vilka kläder och färger jag passar i, samt vilka jag passar mindre bra i, men dom tänker jag inte visa för dom är grymt fula! Men de var sjukt roligt och jag har aldrig känt mig så snygg! 

1 kommentar:

  1. ÅÅååå va roligt!! längesen jag såg dessa korten!! tycker allt du borde ta med alla kort, då menar jag ALLA vi tog:) hihihi hoppas allt är bra i hstad!
    /fanni

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!