torsdag 9 september 2010

Mycket lugn dag idag, känns som jag sprungit mer på stan idag än varit på jobbet, inte okej:) bytt kläder, köpt mat, postat paket mm. Imorn är de banne mig fredag igen, hur fort kan en vecka gå? Igår hade vi premiär för våra VÅGA smycken, det blev en succé med massvis av folk som minglade, pimplade bål, köpte smycken och kläder. Hur mysigt som helst, i helgen blir de massor med hockey, tänk vad rik jag hade varit om jag fått lön för varje match jag sitter och hejar på?  
Idag fick jag ett litet meddelande av en gammal kär vän jag inte sett på länge nämligen Rebecca Nergård! Hur underbart är de inte med vänner som beter sig precis likadant mot en nu som för 5 år sen fast man inte hörs och ses lika ofta längre? Vi träffades första gången när vi spelade fotboll tillsammans, sen dess har vi varit gabbar och kört internskämt efter internskämt. Underbart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!