fredag 12 mars 2010

Viva la vida!



Äntligen kan jag säga det högt! och inte behöva oroa mig för något ska gå fel på vägen, för nu är det officiellt och påskriviet!
Jag ska börja på en ny salong, så jävla gött är de så jag vet inte vad jag ska skriva.
Har däremot köpt en skumpa som vi ska spruta upp för att fira!
Jobbet är nämligen inget vanligt jobb utan på en helt nyrenoverad nyöppnad salong här i stan som kommer vara den fetaste och fräschaste ni någonsin sett.
Och där mitt i allt har ni mig!
Redan nästa lördag ska vi filma inför en tv reklam och fota inför den nya hemsidan, händer det här på riktigt?
Livet leker just nu!
grattis som fan till mig!


Ni vet den där känslan man kan ha av att nu går allt liiiite för bra för att vara sant, så vad kommer nu hända som kommer göra mig ledsen?
den känslan har jag nu, men! denna gången är det lite tvärtom.
Känns inte som om jag har haft det bästa året hitills tyvärr, men nu vänder de!
Så de där dumma som man väntar på ska hända för att de ska "jämna ut sig", de har redan varit! så nu är de bara att njuta av resten!!
Imorn blir det biljard och öldrickande, jag ska nämligen spöa mange....
vi får väl se hur det blir med den saken,


Men nu - tillbaka till skumpan!

2 kommentarer:

  1. Jaaaaa! Jag är så glad för din skull älsk!

    SvaraRadera
  2. WOOOPIDOOOOOOU! Det är ju helt strålande! Vi firar, vi firar!

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!