torsdag 11 mars 2010

Boston shoe care


Det här mina vänner, är för er som är precis som jag, som älskar converseliknande skor, vita tygskor och grymma sneakers. Här är räddningen.
Den tar banne mig bort all skit på skor, ser lite ut som målarfärg.. testade på johans gamla skor, dom var i stort sätt svarta när jag började men nu är dom vita och ser helt nya ut. grymt ju!
Funkar både på tyg, skinn och läder. (så länge dom är vita såklart....)

Dessutom har jag fått tag på exakt likadana skor som jag bodde i hela förra året, Tyvärr gick som sönder för att jag slet ut dom så mycket. men igår hittade jag exakt likadana, Med knall-rosa sula och lite lägre än dom vanliga conversen.
Överlycklig är jag, men ge fan i att köpa likadana, vill ha dom för mig själv!

Imorn ska jag gå till systemet och köpa skumpa, för det är jag fanimig värd!
kanske berättar imorn....


Tills dess, må bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!