söndag 10 januari 2010

Hej och Förlåt


Nya pudel-Matilda, snajs

Nej jag har inte dött, och nej jag har inte slutat blogga, men min dator har dött och vill nog att jag ska sluta blogga.
Men jag lånar en dator av min kära kollega Emma, mest för att göra mailkoll och lite facekoll.
Men snart är min datorn tillbaka förhopningsvis, och då blir de nog lite fler blogg inlägg.
Pallar tyvärr inte med någon uppdatering av det senaste, har gjort allt för mycket. Julfirande, Nyårsfirande, Jobbstress, Kattungeförflyttning, festande , bankmöte, lägenhetsförändring, M.m.
Men jag kan iaf ta och berätta att sudden har skaffat sig ny brud, tokkära är dom, avis är jag.


Hasta La Vista Baby så länge.

1 kommentar:

  1. Nämen vad är detta för någon ny frisyr? Ser ju galet snyggt ut!

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!