fredag 15 januari 2010

Göteborgs fucking frisörskola


Mobilen ringde nyss.



på mobilen stod de

Therese Lärare.
Jag kastar mig över telefonen och skriker
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Theeeeeeeeeeeereeeeesssssssseee!
Hon skriker tillbaka
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Maaaaaaaaaaatiiiiiillllldddddaaaaa!

Sen pratade vi om allt och inget, att vi måste hälsa på varann snart och att morris snart är pappa=)
mycket har hänt sen sist=)

Men en sak är iaf sig lik.
Therese härlgt rullande tysk-R gör mig alltid lika glad och på gott humör!



Efter vårat lilla telefonsamtal lägger jag på luren och då påminns jag om hur förbannat satans helvetes mycket jag saknar göteborg och alla människor därtill.
Men Göteborg finns ju kvar, och snart ska jag hälsa på!

Det är ett löfe.

Då hoppas jag det blir franks med Joakim tillsammans med skitsnack och god mat.


soooo long my friends.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!