fredag 27 november 2009

Jeans Mania





















Jag är en av dom som anser att JeansLeggins är världens bästa uppfinning sen Mobiltelefonen.
Eftersom jag är en riktigt sjukt galning vad gäller jeans och världens största fan vad gäller mjukisbyxor så är detta som gjort för mig och endast mig.
Dom är snygga som jeans och bekväma som mjukisbyxor, kan det bli bättre?
Köpte de svarta idag på rea till och med, hade planerat att köpa dom ändå men när man dyker upp och inser att de är halva priset blir man ju så lycklig.
Dom stentvättade köpte jag för inte så länge sen och dom har använts flititgt, grymt bra nu när de blir kallare och kallare. Och det bästa är att det finns fickor på dom, För det fulaste jag vet är folk som har legging och för korta överdelar så hela röven syns. skärpning!



Köpte denna T-shirt också, skit söt ju, glittrar som tusan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!