torsdag 26 november 2009

Jag måste få skryta lite...


Efter att ha spenderat 10 år på en skola där jag i stort sätt aldrig trivdes, blev det så att betygen var därefter också.. urusla..
Att ha spenderat 2 ½ år på ett gymnasie jag trivdes bättre på ( sista halvåret i trean är mycket suddigt.) resulterade dock i liiiiite bättre betyg. Men!
NU efter att ha gått på Göteborgs frisörskola där jag trivdes som fisken i vattnet har mina betyg skjutits till höjden!
Fick hem diplom och betyg igår,

Högsta betyg raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakt igenom!



Får lust att sjunga fy fan vad jag är bra!



Nu var dock VG det högsta betyget vi kunde få eftersom det enligt några dumma regler bara får kallas grundutbildning. Men i Teorin kunde man få MVG eftersom det innehöll all teori inom frisörvärlden, och det fick jag!!



Jag måste få skryta när jag väl har chansen.

4 kommentarer:

  1. De håller jag verkligen med om :)
    Du e så duktig
    Men de e som jag alltid sagt vill du så kan du

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!!!!! Vad duktig du är!

    SvaraRadera
  3. FY FAN VAD BRA DU ÄR!

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!