söndag 29 november 2009

Grrrrr


Jag har sagt det förut och jag säger det igen.
Jag hatar hockey.
Det förstör mina mysigt planerade söndagar.
Idag ville jag gå på julskyltning, dricka glögg, äta pepparkakor och baka lussebullar.
Men nej.
Jag tänker ju knappast gå runt på en julskyltning ensam?
Men däremot kan jag baka lussebullar själv, och det tänker jag banne mig göra!
Jag ska baka mega lussebullar och äta upp alla själv. Sen tänker jag fixa ett mega bubbelbad!
och bara rå om mig själ
Länge Leve den dagen johan slutar med hockey.

2 kommentarer:

  1. haha! Killar och hockey... Har aldrig förstått mig på det! Ha en underbar söndag!:)

    SvaraRadera
  2. Nej då är vi banne mig två! tack detsamma vem du än är;)

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!