lördag 28 november 2009

Fynd som fan


Dessa coola dojjer fyndade jag idag för endast 200 spänn, billigt va?
Nej nu ska jag ta de hela från början. I slutet av augusti när jag hade slutat skolan fick jag examenspresent av morfar i form av ett par skor. Diggade dom som tusan och har använt dom flitigt sen dess, men härom dagen märkte jag att hela sulan var av, inte konstigt att jag blev så blöt på väg till jobbet på morgonen. Och jag tycker ju faktiskt att ett par skor ska hålla mer än 3 månader, så jag knallar in på stadium och begär pengar tillbaka, vilket inte var så svårt eftersom de tydligen varit fel på alla skor i den modellen (inkluvsive syrrans)
Men tyvärr fann jag dock inget roligt att köpa istället, riktigt dåligt utbud faktiskt.
Men jag går istället in på Team sportia, med ganska låg förväntan faktiskt. MEN! där hittade jag dessa pärlor som kostat närmare tussenlappen med som nu var på rea för 599 och jag som hade fått 400 för mina trasiga skor la bara till 200 spänn och vips så hade jag fått ett par skitsnygga nya bekväma skor för knappt någonting, som förmodligen kommer att ha bättre kvalité än de andra.
De är min vanliga tur de;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!