tisdag 17 november 2009

Alltså..

Jag vet, jag är inte jätte bra på att skriva här just nu, och jag tänker inte skriva någon lååååååååång uppdatering om vad som hänt heller, för de pallar jag nämligen inte, men jag skulle gärna velat skriva om mina söta kattungarm, visat filmer på deras försök att lära sig gå, alla mina grymt sköna kunder som förgyller mina dagar, våran fika ute hos Ida och Roland och lilla lilla söta Alyssa, det snabba älmhults-besöket, min jakt på svininfluesnavaccin, mitt lilla vittnesmål till polisen, kvinmannen på torget, mina nya balla frisyr, mina grymt konstiga drömmar, mitt nya behov av, harpan, hjärter, kungen och spindelharpan.

Meeeeeeeeeeeeen det tar vi en annan gång;) håll ut mina vänner, snart kommer bloggsuget tillbaka. stay strong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!