onsdag 14 oktober 2009

SF kanalen


Jag är sååå lycklig. Jag har fått SF kanalen. iof, vi betalar för canal+ men ändå!
det går allt från, pippi långstrump, änglagård, linas kvällsbok, vinterviken till wallander och beck heeeeeeeeeeeeeeela dagarna igenom. det är som en dålig söndags tv alla dagar hela dagen lång, men utan reklam! ;) I lOOOOOOOVE IT!


Har funderat lite på min blogg. Om jag läser andra bloggar, så tycker jag de är gaaaanska tråkigt om de bara är en massa bilder på personen själv hela tiden i bloggen, okej en blogg handlar ju om en person så de är klart de är kort på den personen i bloggen, och en modebloggare visar outfits och såvidare, men då är det iaf olika varje dag. Men man vill ju ser mer av den personens vardag. så därför tänkte jag att då måste ju jag också vara likadan. se bara på Foki, hon har hur grymma blogginlägg som helst, hon hittar de mesta sjuka saker att skriva om. och hur roligt är inte de att läsa om. Om man vill läsa en blogg som har mycket kort på sig själv kan man ju ta kissie eller liknande, de är iof också jävla roligt bara för att de är så satans tragiskt haha;)

En liten tanke bara, nu - Te, sverigematch och kitkat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!