fredag 2 oktober 2009

Kommentarer, igen

Dessa kommentarer, alltid lika roliga att få. När man väl får några...
Men jag har insett att om man skickar iväg en kommentar och det står att det inte fungerar så testa klicka en gång till, då brukar det funka. MEN! mobilbloggen går inte att kommentera. om man inte själv har en mobilblogg, och eftersom min trognaste kommentator är min egen mamma så vet jag att hon inte har någon mobilblogg så jag behöver nog inte förvänta mig någon kommentar där.
Idag är det fredag, igen? hur fort går en vecka egentligen.
Nu är det kaffe, sen jobbet!

2 kommentarer:

  1. nu var de bara jag igen :) helt rätt man måste klicka två gånger

    SvaraRadera
  2. haha ;) ja då fungerar de bra va? har du lärt pappa då?

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!