söndag 20 september 2009

Sista dagen!

Här kommer lite bilder från sista dagen i skolan när mia, som egentligen var ledig, kom med sin son rasmus och skulle säga hej då och lycka till. fick världens coolaste pennskrin med allt som ett pennskrin ska innehålla plus att allt hade döskallemotiv på sig, jag är nämligen besatt av döskallar på kläder, smycken accesoarer, allt.
sen fick ja en kanon fin mugg också "The Boss" eftersom jag nu är egen företagare så är jag också min egna chef;)
sen tror jag nog att jag har varit lite bossig på skolan så lite internskämt ingick nog också=)
dom mega stora blommorna fick jag av Lina, jag ljuger inte när jag säger att dom var ca 120 cm långa.
Kan man vara sötare än Mias son rasmus? tror jag fick 4 pussar av honom innan dom skulle gå, så nu är vi tillsammans och jag ser fram emot Mia som min nya svärmor.






1 kommentar:

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!