söndag 20 september 2009

Första veckan




Då har första jobbveckan gått, och det har gått riktigt bra. har dock inte haft mer än 2-3 kunder/dag och så var jag sjuk i tisdags, men som mina chef sa så kan man ju inte begära att folk ska veta vem jag är när jag inte har gjort reklam för mig. Men alla som har klippt sig hos mig verkar har varit nöjda och har faktiskt tagit mitt visitkort så jag hoppas på att dom kommer tillbaka.
Ringde Morris häromdagen och satt och lyssnade på när han försökte prata småländska, gick sådär. Men färgerna är iaf på väg och jag längtar tills jag får börja göra i ordning mitt egna färgskåp:D
Hade möte med banken och det gick exakt som det skulle, har öppnat företagskonto med företagskredit mm. detta är så spännande!
Lunchade med Moni i fredags med, vi börjar så smått planera salongsöppning, ska bra se till att Natahlie flyttar hit också;)

denna vecka hoppas jag går lika bra som förra, om inte bättre, de är ju min födelsedag på fredag nämligen :D:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!